Лізинг промоутерів
Промо-персонал залучається на час проведення рекламних кампаній. Найчастіше ми бачимо промоутерів на вулицях або в торгових центрах, що роздають листівки, але цим їхня робота не обмежується. Без промоутера складно уявити презентацію, виставку та інші рекламні заходи. Щоб промоакція була успішною, важливо підібрати правильний персонал.
Особливості лізингу промоутерів
Співробітники, які допомагають просувати товар чи послугу, потрібні всім, але їхня робота — тимчасова. Утримувати штатні одиниці промоутерів має сенс лише маркетинговим компаніям. Решті раціональніше замовити надання послуг промоутера в аутсорсинговій компанії. Такий спосіб залучення тимчасового персоналу вигідно відрізняється від найму випадкових людей за оголошеннями. Агентство надішле промоутерів, які найкраще підходять для конкретної рекламної акції. Наприклад, потрібні дівчата із привабливою зовнішністю для роздачі зразків продукції або чоловіка, які можуть відповісти на питання потенційних клієнтів про продукт. Лізинг персоналу дає змогу підбирати співробітників під умови замовника.
Промоутери виконують різну роботу:
- роздача рекламних матеріалів;
- демонстрація товарів;
- роздача демонстраційних матеріалів;
- анкетування потенційних покупців;
- консультування про товар чи послугу.
Переваги аутсорсингу промо-персоналу
Надання промоутерів у лізинг можливе по змінах, на кілька годин чи кілька днів. Умови лізингу обумовлюються у договорі. Вартість встановлюється за годину або весь час роботи. Замовник оплачує лише послуги промоутера, а кадрові, соціальні та фінансові питання з персоналом вирішує агентство.